Převzetí zboží
Kontrola zboží po převzetí
Stav zásilky zkontrolujte ihned po převzetí.
Pokud při převzetí zboží zjistíte, že je balík zjevně poškozený (děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi, domluvíme si další postup (tel.: +420 313 104 500, provozní doba pracovní dny od 7:00 - 17:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte. Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než za dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.