+420 313 104 500
(Po - Pá: 7:00 - 17:00)

Způsob vyřízení reklamací

Vyřízení reklamace

Pokud kupující při přebírání zboží zjistí, že je zásilka zjevně poškozena (např. viditelně, výrazně porušený obal), je kupující oprávněn takovou zásilku nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím, neprodleně informujte e-mailem/telefonicky, urychlíme tím zajištění nápravy.

Pokud kupující zjistí, že doručené zboží neodpovídá objednávce (bylo doručeno jiné zboží), je nutné nás neprodleně, nejdéle pak do 2 pracovních dnů, zkontaktovat prostřednictvím e-mailu / telefonu a zajistíme nápravu.

Pokud zákazník po rozbalení zásilky zjistí, že doručené zboží je poškozené, je nutné nás pokud možno ihned, nejdéle do 2 pracovních dnů, zkontaktovat, zajistíme zahájení reklamačního řízení u dopravce (dvoudenní lhůta vyplývá z podmínek na reklamaci dopravců, pozdější nahlášení poškození zboží bohužel vede k zamítnutí reklamace).

Pokud se v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí zboží objeví na zboží závady, zkontaktujte nás e-mailem / telefonicky, dohodneme se na dalším postupu, případně pošlete poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopií faktury a popisem závady přímo na adresu prodávajícího, tedy DOMO SERVICE, spol. s r.o., Mezi stromy 499 (hala č.3), 25225 Jinočany. Balík můžete zřetelně označit nápisem „Reklamace“- urychlíte tím vyřízení celé reklamace.

Reklamace se řeší výměnou poškozeného výrobku za nový. Zásilku odesíláme den po obdržení reklamace, o odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem. Pokud není daný výrobek skladem, objednáváme ho u výrobce, zákazník je posléze e-mailem obeznámen s datem dodání a následné expedice.

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je zákonem stanovena maximálně na 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, naší snahou vždy bude vyřídit oprávněnou reklamaci co nejdříve. Pokud nebude reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, má kupující právo odstoupit od smlouvy.

« Zpět