Doprava
Název | Cena za přepravu | Cena za přepravu nadměrného zboží | Destinace |
---|---|---|---|
Osobní odběr na centrále v Jinočanech - DOMO SERVICE, spol. s r.o., Jinočany, Mezi stromy 499 (hala č.3) | 0.00 Kč | 0 Kč | ČR |
Česká pošta - Balík Do ruky | 72.00 Kč | Nelze zvolit | ČR |
Česká pošta - Balík Na poštu | 89.00 Kč | Nelze zvolit | ČR |
Česká pošta - Balíkovna | 49.00 Kč | 549 Kč | ČR |
Dopravní služba PPL | 89.00 Kč | 0 Kč | ČR |
PPL parcel shop | 69.00 Kč | 0 Kč | ČR |
Dopravní služba GLS | 69.00 Kč | 549 Kč | ČR |
Dopravní služba GLS Parcelshop | 49.00 Kč | 549 Kč | ČR |
-
POŠTOVNÉ
- Poštovné a balné internetového obchodu www.kvalitnidomacnost.cz se odvíjí od nakupovaného zboží a Vaší volbou při výběru dopravce.
-
OSOBNÍ ODBĚR JE ZDARMA
- Poštovné a balné u ostatního zboží přepravovaného Českou poštou je 89,- vč. DPH při platbě předem, při platbě na dobírku je poštovné 89,- + 39,- vč. DPH.
- Česká pošta obvykle doručí balík následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Nejdříve se pokusí pošta doručit zásilku na uvedenou adresu a v případě neúspěchu nechá balík na podací poště Vaší adresy po dobu 7-mi dnů. Adresát má možnost si zdarma telefonicky sjednat termín opakovaného doručení. Uloženou zásilku lze přeposlat na jinou adresu. Balíky lze snadno dohledat a sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
- POZOR - při objednávce nad 999 Kč neplatíte žádné poštovné či balné při dopravě po ČR, vyjma nadrozměrného zboží, jehož doprava se řídí platným ceníkem.
-
DODACÍ PODMÍNKY
- Objednané zboží předáváme vybranému dopravci následující pracovní den po obdržení objednávky. Ten pak doručí zboží až k Vám za další den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!! ). To znamená, že maximálně do 4pracovních dnů od objednání máte balíček doma.
- Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
- Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
-
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
- Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 313 104 500, provozní doba 7:00 - 17:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
- Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
- Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
- Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.